Sunday, January 8, 2012

AFTER RECEIPT OF NOTIFICATION

Jab Notification Offices ma receive ho jai tu us per Department Stenotypist aur Stenographers ki posts ko upgrade karne ke order kare ga with incumbants. Us Order ki copy ke sath aik application apney Head of Office ko likhain with a copy to AGPR ke apko pay slip issue ki jai. Jab pay slip issue ho jai tu us per apka department change bana kar AGPR ma jama kara de ga aur apka status Stenographer BPS-15 se change ho kar BPS-16 (Gazatted) ho jai ga. Us ke baad apka Department aik Notification issue kare ga TO BE PUBLISHED IN THE GAZETTE OF PAKISTAN aur us Notification ma jitney incumbents BPS-16 ma gai hain unke naam include kare ga aur GOVT:PRESS ko bheje ga ta ke GAZETTE ma shamil kiya ja sake. AUR ESTABLISHMENT DIVISION ESI NOTIFICATION KO REPORDUCE KAR KE RECRUITMENT RULES BANAI GA AUR PUBLIC SERVICE COMMISSION KO BHIJWAI GA

1 comment:

Khalid Riaz SVP PS Welfare Association

Khalid Riaz SVP PS Welfare Association

WIDGETS

bloguez.com